پخش زنده بازی بایرن مونیخ و رئال مادرید در لیگ قهرمانان اروپا + تماشای آنلاین افتتاح بزرگترین نیروگاه خورشیدی پشت بامی کشور در مجموعه موج های آبی مشهد + فیلم یازدهمین تقابل نکونام با تراکتوری‌ها| درانتظار پنجاه و پنجمین بازی اولین تقابل اوسمار با مورایس| آمار‌ها به نفع مرد پرتغالی دفاع اوسمار از تعویض‌هایش مقابل آلومینیوم اراک یزد میزبان والیبال جام باشگاه‌های آسیا شد فرش مشهد میزبان لیگ بسکتبال جوانان کشور مبارزه کاراته‌کاران خراسان‌رضوی در آسیا تاریخ و ساعت بازی پرسپولیس و سپاهان در لیگ برتر | عیارسنجی اوسمار تاریخ و ساعت بازی تراکتور و استقلال در لیگ برتر | تراکتور برای پرسپولیس بازی می‌کند! جریمه ۲۰۰ میلیونی تراکتور بازرسی هم به مسئله انتخابات هیئت فوتبال خراسان رضوی ورود کرد؛ دست نگه دارید، غیرقانونی است! شکست استقلال مطهری را بیمه می کند حضور بیرو مقابل سپاهان قطعی شد نکونام باز هم علیه خطیر سپاهان آخرین شانس اوسمار برای سرمربی‌گری پرسپولیس؟ نتیجه و ویدیو خلاصه بازی بارسلونا و والنسیا| حضور در اروپا قطعی شد تعویض کاپیتان های پرسپولیس مقابل سپاهان خروج بردیا سعادت از لیست تیم ملی والیبال اوسمار روی بیرانوند ریسک می‌کند؟
سرخط خبرها

عبادی پور:هواداران اصلی والیبال را فدای هوادارنماها نمی‌کنم|آلکنو فعلا کوچینگ نمی‌کند!

  • کد خبر: ۷۱۱۹۸
  • ۲۹ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۶:۲۹
عبادی پور:هواداران اصلی والیبال را فدای هوادارنماها نمی‌کنم|آلکنو فعلا کوچینگ نمی‌کند!
میلاد عبادی پور می‌گوید از انتقاد ناراحت نمی‌شود، اما بحث انتقاد یک طرف است و بحث بی ادبی هم طرف دیگر...

گروه ورزش/شهرآرانیوز، میلاد عبادی پور بازیکن خوب تیم ملی والیبال کشورمان درباره بازی با آلمان در لیگ ملت ها و عملکرد ضعیف خودش در این دیدار می‌گوید: من قبول دارم که در بازی با آلمان روز بدم بود و خیلی بد بازی کردم، اما اگر هوادار نمایان کمی حافظه شان را به کار بیندازند، یادشان می‌آید، میلاد عبادی پور در دور نهایی لیگ جهانی ۲۰۱۹ شیکاگو، یا در جام جهانی ۲۰۱۸،۲۰۱۴، یا حتی در بازی‌های آسیایی اینچئون چطور بازیکنی بود، یا حتی در جام قهرمان قهرمانان جهان میلاد عبادی پور بهترین اسپکر جهان شد.
او در ادامه می‌گوید: حدود ۳۰،۲۰ میلیون هوادار واقعی والیبال داریم که در برد‌ها و باخت‌ها کنار ما هستند. فرقی نمی‌کند چه کسی خوب یا بد بازی کند، یکسری هستند که معلوم نیست با خودشان چند، چند هستند. به نظرم تعداد این افراد حتی به ۱۰۰ یا ۲۰۰ نفر هم نمی‌رسد، اگر قرار باشد من به حرف‌های آن‌ها فکر کنم، انگار که ۲۰،۳۰ میلیون هوادار واقعی را فدای آن‌ها می‌کنم، که هیچ ارزشی در این دنیا ندارند، حتی آن‌ها در خانواده هایشان هم ارزشی ندارند، که حالا بخواهند اظهار نظرهم بکنند. من وقت ندارم هواداران اصلی را فدای این هوادار نمایان کنم. ارزش آن‌ها خیلی بیشتر از این حرفهاست. همه تلاش ما برای خوشحالی مردم است. من با انتقاد ناراحت نمی‌شوم، بحث انتقاد یک طرف است و بحث بی ادبی هم طرف دیگر.
میلاد درباره اعتقاد آلکنو به او و تعویض نکردنش هم می‌گوید: مربی حرف خوبی زد و گفت: «من اینجا فعلا کوچینگ نمی‌کنم و می‌خواهم بچه‌ها به شرایط والیبالی شان برگردند.» شاید اگر کوچینگ می‌کرد ما تنها یک یا دو باخت بیشتر نداشتیم. وقتی مربی می‌داند و تعویض نمی‌کند، می‌خواهد من خودم را در این شرایط پیدا کنم و توقع دارد روز‌های بد را اینجا پشت سر بگذاریم تا در المپیک روز بدی نباشد، دیگر حرفی باقی نمی‌ماند. هدف آلکنو هم از همان اول، آمادگی بچه‌ها و تیم ملی و شناخت ترکیب اصلی تیم برای المپیک بود.
او درباره عملکرد سرمربی تیم می‌گوید: آلکنو به ما باور برد، در هر شرایطی را داده است. اگر دقت کرده باشید برای ما فرقی نمی‌کند با چه ترکیبی به زمین می‌رویم، همه بچه‌ها برای برد و بهترین عملکرد می‌روند. چرا که بچه‌ها به این باور رسیده اند می‌توانند، همه تیم‌ها را از پا در بیاورند. حتی در بازی با صربستان، اگر جوانان ما ۳،۴ سال پیش مقابل این تیم قرار می‌گرفتند باخت ۳- صفر با پوئن ۱۵،۱۶ می‌دادند، اما بچه‌های جوان ما نشان دادند، می‌توانند برنده باشند.
عبادی پور در پایان درباره نتایج تیم ملی می‌گوید: این باخت‌ها اولین و آخرین باخت ما نیست. ما در بازی‌های زیادی شکست خوردیم و در آنیده شکست‌های زیادی هم خواهیم داشت. بازیکن حرفه‌ای با برد روی عرش نمی‌رود که با باخت به زیر فرش برود. این روز‌ها در تیم ملی و باشگاهی عادی است. ما در تیم ملی همیشه برنده یا بازنده نبوده ایم. در بازی با آلمان روز افتضاحم بود. شاید می‌توانستیم ۳- یک برنده باشیم، اما به هر دلیلی باختیم و فکر به این بازی احقمانه است، چرا که ما بازی‌های دیگری هم داریم.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->